miercuri, 17 septembrie 2014

Sa continui?

Stiu, va vine greu sa credeti ca a trecut deja o luna de cand va umplu feed-urile de spam. Mai mult sau mai putin. In 15 august va anuntam ca o sa scriu, pentru ca asta imi doresc sa fac si o sa va invit in lumea mea, cu fiecare postare de aici.

E deja o luna, in care s-au adunat peste 30 de postari, mai inspirate sau mai putin inspirate. Reusesc sa aduc, constant, cativa cititori pe site. Nu multi, dar eu cred ca de valoare. Vorba aia... great minds think alike. Va multumesc, pe aceasta cale, celor cativa oameni care ma cititi. It means a lot. Va multumesc si celor care mi-ati apreciat articolele sau le-ati share-uit pe wall-urile voastre. Sharing is caring.

Inteleg insa ca, dincolo de pasiunea mea pentru scris, s-ar putea ca ceea ce fac eu aici sa nu ajunga acolo unde mi-am propus. Nu scriu pentru a ma citi altii, ci scriu din placerea unei foi albe, asternute in fata, goala, care se incarca de mine cu fiecare cuvant scris. Insa, pana la urma, as putea foarte bine sa o fac fara expunerea de care am profitat in ultimele saptamani.

Asa ca vin si va intreb... Are sens sa mai continui? Ma tot intreb asta de cateva zile. Raspunsul e, probabil, la voi.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu