marți, 2 septembrie 2014

Cum îți dai seama c-ai îmbătrânit

Zilele trecute mă gândeam cum mă uitam eu în liceu la oameni de 30 de ani și îi consideram "bătrâni" și cum, ajunsă acum în pragul lor, îmi redefinesc standardele de "bătrânețe", gândindu-mă că bătrân ești de la 70 de ani încolo. Știu, îmi forțez puțin norocul, dar ce să fac, speranța moare ultima...

Oricum, realizez în fiecare zi că, deși ne simțim încă tineri și refuzăm viața de oameni mari, pe care atât de tare ne-o doream acum câțiva ani, sunt semne clare în jurul nostru care ne spun sigur că nu mai suntem ce-am fost.

Dacă prietenii te invită în oraș și singura locație pe care o știi e Seven-ul de pe Eroilor... ai îmbătrânit.

Dacă după amiaza ieși de la birou și dai iama în Auchan să cheltuiești bonurile de masă pe detergenți, apă plată, pâine integrală și fructe proaspete, în loc să-ți umpli coșul cu băutură și chips-uri... ai îmbătrânit.

Dacă în rarele ocazii când ieși în oraș, o faci doar ca să primești invitație la nuntă sau botez... ai îmbătrânit.

Dacă sâmbăta de dimineață o petreci acasă, dând cu aspiratorul și spălând haine... ai îmbătrânit.

Dacă duminica de dimineață, când alții se întorc din cluburi, tu te pregătești să mergi la biserică... ai îmbătrânit.

Dacă seara, după 9, ți se face somn și adormi în fața televizorului, cu cana de ceai de tei în mână... ai îmbătânit.

Dacă ai un apartament frumos, cu cel puțin 2 camere și rate pe măsură... ai îmbătrânit.

Dacă te îmbrăci la cămașă și sacou chiar și atunci când ieși cu prietenii în oraș... ai îmbătrânit.

Dacă trebuie să completezi un formular on-line și dai scroll cu mouse-ul de cel puțin 4-5 ori în dreptul anului de naștere... ai îmbătrânit.

Dacă părinții nu te mai sună de 3 ori pe zi să te întrebe dacă ai mâncat și dacă mai ai bani... ai îmbătrânit.

Dacă copiii de la bloc te salută cu "sărut-mâna!"... e clar, ai îmbătrânit!!!



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu