luni, 25 august 2014

Sunt zile-n care...

...îmi vine să stau toată ziua în pat și să nu fac nimic.
...îmi vine să îmi închid telefonul și să uit că îl am.
...îmi vine să trăiesc liber și frumos, fără grija zilei de mâine, ci doar cu bucuria celei de azi.
...nu-mi pasă de ce zic alții.
...nu-mi doresc decât liniște.
...nu mă pot aduna.
...nu am chef să fac curat.
...nu-mi place nimic.
...uit să mănânc.
...mă gândesc la ce-a fost.
...mă gândesc la ce-o să fie.
...uit să mă machiez.
...nu-mi pasă cu ce mă îmbrac.
...nu zâmbesc.
...n-am chef să scriu.
...tac.
...nu iubesc.
...levitez.

La fel cum sunt și zile în care...

...mă trezesc de dimineață cu o poftă nebună să simt miros de cafea în toată casa.
...colind străzile de dimineața până seara, târziu.
...petrec ore în șir la telefon, cu toți oamenii pe care îi cunosc.
...îmi pasă de ce zic ceilalți.
...îmi doresc agitație.
...am chef să întorc casa cu fundu-n sus.
...îmi place orice.
...mănânc, mănânc, mănânc.
...nu mă gândesc la nimic.
...zâmbesc.
...scriu.
...nu tac.
...iubesc.
...trăiesc.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu