miercuri, 6 august 2014

In rand cu lumea...

Ca sa fiu in rand cu lumea trebuie (si astea 2 sintagme vin legate una de alta, in mod obligatoriu):

  • sa ma incadrez in tiparele atat de promovate de revistele glamour si de industria showbiz-ului, sa ma cantaresc, masor, recantaresc in fiecare dimineata, sa ma sugrum cu cureaua cand ma imbrac sa ies din casa, dade-dade oi mai scadea 2 centrimetri din talie si oi incapea in perechea de blugi cu un numar mai mic pe care i-am cumparat nu ca-mi vin bine, ci ca asa e trend-ul;
  • sa ma imbrac, dezbrac, imbrac, dezbrac de cel putin 3-4 ori inainte de a iesi din casa, chiar daca e doar pana la ghena, cu gunoiul, nu conteaza. Prima impresie, in schimb...
  • sa ma ung cu toate alifiile dermato-cosmetice, sa nu care cumva sa afisez vreun monstru pe chipu-mi perfect, ca vorba aia... cu fata dai buna dimineata;
  • sa ma boiesc cate un ceas in fiecare sfanta zi de dimineata, ca nu se cade sa iesim din casa cu fata pe care ne-o dat-o bunul Dumnezeu, trebuie sa fim papusi cu toatele, ca sa aiba barbatii de unde alege viitoarea facatoare de sarmale si copii;
  • sa imi fac cel putin 5 poze asa boita, in cel putin 2 locuri din casa, inainte de a iesi pe usa si sa le postez, dupa ce le-am editat juma' de ceas, pe Facebook si pe Instagram
  • sa nu mananc shaorma... des... sau sa mananc?
  • sa merg la sala si, in loc sa ma antrenez, sa imi fac o serie noua de poze in multele oglinzi de acolo si sa le postez pe Facebook si pe Instagram, sa vada lumea ca ma preocupa cum arat
  • sa am un job bine platit, cat mai bine platit, de manager, dar daca s-ar putea sa nu fac mare lucru toata ziua si nici sa nu stiu sa fac, in general, prea multe, dar sa zambesc frumos si sa dau din cap cand nu inteleg ceva
  • sa ies in fiecare seara la terasa si sa o lalai langa o limonada cate 3 ceasuri sa ma vada lumea, stand cu nasul in smartphone si ignorand complet persoanele cu care am iesit "sa socializez"
  • sa am unghii puse, ca alea naturale is naspa
  • sa vorbesc cu "fata" si sa imi dau ochii peste cap ori de cate ori ceva nu imi convine
  • sa rad la glume pe care nu le inteleg, ca asa e trendy
...si as putea-o tine langa-danga tot asa, in rand cu lumea.

De aia am eu lumea mea, in care nu prea-s curioasa sa ma cantaresc in fiecare dimineata sau cum imi potrivesc rochia cu pantofii, in care nu ma plang vesnic ca nu am cu ce ma imbraca si hainele is maldar in dulap, in care nu ma fotografiez la fiecare pas si nici nu traiesc din like-urile de pe Facebook, in care fata mea arata bine fara make-up, pentru ca port cate un zambet strengaresc in fiecare zi, in care oamenii cei mai frumosi sunt oamenii simpli, care isi traiesc viata asa cum vor ei, liberi de orice constrangeri si nealiniati cu lumea si cu randurile ei.

Imi plac oamenii care nu stau in rand cu lumea. Pentru mine, ei sunt o gura de aer proaspat, sunt oameni care fac ce le place si isi traiesc viata dupa un manual pe care ei insisi il scriu, odata cu viata lor.

Care mai e farmecul vietii noastre daca ne aliniem in rand cu lumea si lumea sta in fata si noi in spatele ei?


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu