joi, 21 august 2014

Fără Mircea...

Știu că și voi ați ajuns deja, în doar câteva postări, să vă îndrăgostiți, iremediabil, de el. Nici n-ai cum altfel, pentru toate zâmbetele pe care mi le aduce, în fiecare zi. Mai știu și că, dacă nu ați ajuns încă să îl îndrăgiți, atunci cu siguranță îl compătimiți sau mă condamnați pe mine, pentru viața amară pe care i-o fac.

De altfel, e bine să știți că prietenii mei - aproape toți - imediat ce l-au cunoscut, în ciuda unor relații de prietenie care ne leagă de ceva ani buni, au exclamat și continuă s-o facă ori de câte ori au ocazia, de atunci încolo: "Săracul Mircea" pentru orice remarcă de-a mea, pentru orice postare, orice gest sau orice, în general, legat de el. Și, deși ipostaza asta de victimă pare să îi fi făcut plăcere o lungă bucată de vreme, epoca "săracului Mircea" se apropie de final.

De săptămâna viitoare, când voi reveni cu postările, petty-vlad.blogspot.com va fi fără Mircea. Știu că vestea asta vă dă puțin peste cap, însă la ce drepturi de autor îmi cere, decât să închid șandramaua, mai bine o țin deschisă, cu povești despre alții, care nu vor fi atât de afectați de nivelul de celebritate pe care îl conferă blogul meu.

Să ne revedem sănătoși!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu