vineri, 24 octombrie 2014

Matz, matz, matz

Asta vad in fiecare dimineata, cand ma trezesc, in fata ochilor. Vina e a mea, clar, ca doar cine ma pune dis-de-dimineata sa dau cu scroll-ul pe perete, in cautare de senzational? Senzational imi trebuie, senzational primesc. A fost in vreme in care tot ce vedeam pe Facebook erau poze cu picioare. Incaltate, descaltate, cocotate, agatate, inciorapate, imblanite, pe nisip sau in iarba, in tenisi sau in Louboutin. Si e bine ca asta a trecut, suntem in siguranta. Noroc cu iarna, ca picioarele n-arata nicicum in cizme, asa ca, pentru moment, we're safe.

Acum o traiesc pe asta cu matzele. Sunt inconjurata de matze. Matzele sunt peste tot! Toata lumea are matza, toata lumea pune poze cu matza, toata lumea da like la pozele cu matze, toata lumea iubeste matzele, toata lumea isi doreste matza, toata lumea matz, matz, matz. Nu-i rau, sa nu ma intelegeti gresit, doar ca am senzatia ca traim intr-o lume mai degraba a lor, decat a noastra. Mi-am deschis Facebook-ul azi de dimineata sa va vad, sa vad ce ati mai facut si pe unde mai umblati, ce locuri ati mai vazut si cu cine v-ati mai intalnit. Si tot ce vad e matz, matz, matz! Ma simt prost, sincer, numai eu n-am poze cu matz. Trebuie sa fac ceva in legatura cu asta.

Careva... un matz de imprumutat? Ma fac de mandra minune, chiar sa n-am eu nicio poza cu matz... Daca dau like la pozele voastre, pana una-alta, se pune?

sursa foto


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu