duminică, 19 octombrie 2014

Doar o perioada...

Viata mea de pana acum a fost un carusel, care m-a purtat cand jos, cand sus, care m-a intors - nu de putine ori - cu capul in jos, doar ca sa ma readuca apoi cu picioarele pe pamant, care m-a smucit uneori si care m-a coborat de la intaltimi ametitoare. Mi-a fost rau si mi-a fost bine, am avut vantul in par si soarele pe chip, am avut stomacul cat un pumn si senzatia ca mi se deruleaza totul in fata ochilor si ca e gata. Am ras si am plans, de necaz si de bucurie, de dor si uneori degeaba, am iubit si poate am fost iubita, desi nu-s un om usor de iubit, am indraznit, dar de cele mai multe ori m-am conformat. Am adormit gandidu-ma la cei ce nu mai sunt si m-am trezit cu gandul la cei ce inca mai sunt. Am sperat si m-am asteptat, doar ca sa invat sa nu mai fac asta. Am vorbit mai mult decat am ascultat, am judecat mai mult decat am acceptat, am spus mai mult decat am facut.

Daca am invatat ceva, insa, pana acum, e ca, indiferent ca ne e bine sau rau, indiferent daca suntem singuri sau cu cineva, daca avem un job sau nu, daca avem bani sau nu, daca avem prieteni sau nu, daca inca mai avem parintii langa noi sau nu, daca credem in noi sau nu, daca suntem frumosi sau urati, daca suntem buni sau rai, daca mai credem in ceva sau nu, daca mai avem pentru ce ne trezi dimineata sau nu, daca am obosit sau nu... E DOAR O PERIOADA...

Indiferent ca va e bine sau va e rau, e doar o perioada, asa ca tineti-va bine de manerul caruselului si lasati-va purtati de viata. Daca sunteti sus, o sa fiti si jos, ca sa reveniti cu picioarele pe pamant, iar daca sunteti jos, atat de jos incat nu mai vedeti albastrul de deasupra voastra, caruselul o sa va duca iar sus, sa atingeti cerul si sa puteti numara stelele de aproape. Asta-i tot farmecul. Tineti-va bine si indrazniti sa infruntati orice va scoate in cale caruselul asta, caci despre asta e vorba.

E doar o perioada...


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu