sâmbătă, 18 octombrie 2014

Declaratie de dragoste. Dimineata devreme

Diminetile sunt grele pentru noi, toti, stiu sigur asta, oricat de increzator ar suna unii dintre voi, care, declarativ, cel putin, sunt "morning people". Si eu obisnuiam sa sustin asta, pana mi-am dat seama ca "morning people" nu inseamna sa te tarasti in fiecare dimineata, sa iti pui ceasul pe snooze inca juma' de ceas si sa nu poti lega 2 cuvinte ca oamenii, pana nu iti savurezi cafeaua.

Diminetile de toamna, pentru mine, sunt si mai grele. Dimineata e inca intuneric si frig, nicio raza de soare nu patrunde prin draperiile trase si, in diminetile in care chiar n-ar trebui sa te trezesti, ploua mocaneste si apasat. In zile din astea, urasc tot ce suna, zornaie, face zgomot si ma trezeste. Telefonul suna in fiecare dimineata, la 7 fix. Orbecaiesc dupa el, prin pat, in incercarea disprata de a-l opri si-l pun pe snooze... de cel putin 4-5 ori pana ma decid ca-i momentul sa fac ochi. Ajung, teleghidata, in bucatarie si, printre pleoape, aprind aragazul. Deschid dulapul - din nou dandu-mi cu usa in cap, oare a cata oara de cand stam aici? - sa iau cutia cu cafea. Jumate o pun pe langa si ma trezesc instant la gandul ca tre' sa strang dupa mine... Iar. Las cafeaua pe foc si ma asez in fata calculatorului, pentru un morning update.

Dupa 2 like-uri si un share, cafeaua bolboroseste, pe foc. Mi-o torn toata intr-o cana maaare, pe jumatate plina cu lapte. Imi incalzesc mainile cu cana fierbinte si ma gandesc la ziua ce va urma. Un sfert de ceasca o savurez in tihna, iar restul aproape ca il dau peste cap, intocmai ca pe un shot, la inceputul unei nopti de pomina. Asta-i momentul meu preferat din zi si motivul pentru care ma trezesc mereu cu cel putin 2 ore inainte de a ajunge undeva. E farama mea de vis cu ochii deschisi.

Si oricat ar ploua, si oricat ar fi de frig, cafeaua asta de dimineata imi tine de cald si de urat pentru intreaga zi. E fierbinte, amara, aromata, imi da curaj si imi deschide larg ochii. Cafeaua mea din fiecare dimineata! <3

sursa foto


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu